sint nicolaas - Reisverslag uit Port Stanley, Falkland Eilanden van Koen Dieleman - WaarBenJij.nu sint nicolaas - Reisverslag uit Port Stanley, Falkland Eilanden van Koen Dieleman - WaarBenJij.nu

sint nicolaas

Door: Koen

Blijf op de hoogte en volg Koen

11 December 2007 | Falkland Eilanden, Port Stanley

Heey luitjes!! Hoop dat alles nog steeds goed en wel! Zit weer lekker in de machine kamer en dat is egt hartstikke gezellig!! Ook erg leerzaam natuurlijk want daar gaat het uiteindelijk om! Nog een weekje en dan ben ik weer thuis lijkt me ook weer super gaaf der zal veel bij gekletst moeten worden en natuurlijk ook uiteraard heeel heeel heel veel borrelen... nog even wat sinterklaas foto's enzo groeten en tot over een week

  • 11 December 2007 - 19:20

    Ellen:

    Hé Koen,
    't gaat al flink opschieten met je stage. Nog een weekje en je zet weer voet aan wal in Nederland.
    Ik zie op de foto's dat Sinterklaas in korte tijd toch de hele wereld af kan gaan om al zijn onderdanen op te zoeken. Nog met de roe gehad??
    In de machinekamer bij julie is het maar een zootje, doe er maar eens wat aan. voortaan ook de vleugel gewoon laten staan hé.
    We zien je volgende week wel weer verschijnen. Bereid je maar voor op koude en donkere dagen........
    Om wat tegenwicht te bieden zullen we snel een kerstboom kopen om een beetje licht in de duisternis te schenken.

    Groeten Ellen

  • 12 December 2007 - 19:42

    Opa Oma:

    Hoi Koen. Heeft de Rotterdam geen stabilisatoren dat de vleugel op zijn kop ligt of was dat gevolg van een gezellig sinterklaasfeest. We tellen de dagen af om je verhalen te horen Groetjes opa oma

  • 17 December 2007 - 14:29

    Johanna:

    Haai Koen,
    Ja, ik ben natuurlijk hopeloos in gebreke gebleven de laatste maanden. Als smoes kan ik aandragen dat mijn laptop is gestolen, maar dat is natuurlijk een beetje zwak en bovendien erg smakeloos...
    Nou ja, dan op de valreep nog een berichtje van mij. Ik las dat je morgen in het vliegmasjien stapt, zee en lucht hebben beiden hun vaart... Dat zal dus wel weer wennen zijn als je in Middelburg bent! Net als alle anderen ben ik erg benieuwd naar je verhalen. Maar goed, dat komt wel. Ik wens je alvast een heel goede reis, en dan slapen, borrelen, feesten, verhalen vertellen en aanhoren enzovoorts. Ik ga je zien!
    Veel liefs, x Jo

  • 17 December 2007 - 21:14

    Opa Oma:

    Hoi Koen, goeie vlucht en kleed je dik aan, het is koud in nederland. Welkom thuis.
    Groeyjes opa oma

  • 18 December 2007 - 22:20

    Familie Dieleman:

    Hoi Koen,
    Goede reis, geniet nog even van je vrijheid. Geniet van alle mensen die op je wachten en tot binnenkort.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Falkland Eilanden, Port Stanley

Mijn eerste reis

Stage varen op het cruise ship MS Rotterdam

Recente Reisverslagen:

11 December 2007

sint nicolaas

04 December 2007

vluchtgegevens

04 December 2007

Hallo

04 December 2007

Hallo

04 December 2007

Hallo
Koen

Stage varen op het cruise ship MS Rotterdam

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 3433
Totaal aantal bezoekers 52708

Voorgaande reizen:

29 Juli 2007 - 18 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: